Hétfői light meg KB Bootcamp

Összekanalaztam magam a földről – bár még mindig ugrál a szemhéjam, ami nálam valahol a pokolian és a qrvára fáradt között jön elő – és ma már mozogtunk egy kicsit a KB Biblia Beavatás programja szerint.

Szóval hétfő, lájt:

JM
Kétkezes swing @32kg 4×15
Pistol @16kg 1-1
MP @32kg 1-1 (mert hülye vagyok, azért)
C&P létra @24kg 5×1,2-1,2
Pullup létra 5×1,2
Snatch @24kg 6 perc, 60 sutty

Ennyi bőven jó volt.

Aztán meg hétvégén van KB Bootcamp. Én meg ezt benéztem, valamiért meg voltam győződve róla, hogy jövő héten van, aztán persze erre a hétvégére már csodálatosan szerveztem családot meg munkát. Cziki, ég is az arcom, mert szegény FeRKC-t is zaklattam, hogy vajh, mi a program, erre megvan, teljesen fogamra való (főleg a szombat, meg a vasárnap :)), lesznek vikingek, 3 perces elhalálozási lehetőségek (erről valaki informáljon már plíííz), vizilabdások meg minden, én meg persze ellehetetlenítettem magam sk. Szóval aki teheti menjen el.

Francba.

Én magamnak felírtam 50 kör 15:15ös szneccset büntiből, meg egy kötél általi halált is.

De csak itt, csak most elárulom, hogy folyamatban van valami újdonságosságosság egy másik vonalon (sport, csak nem bell), de pszt!

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “Hétfői light meg KB Bootcamp

  • Judit

    Mostmár elég ebből a titkolózásból! 🙂
    Milyen sport?
    Csak basejump lehet!
    Na, nyertem? 🙂

    Bootcamp miatt meg ajjaj. Elhiszem hogy sajnálod.
    Én is szerettem volna menni, de családi okokból eleve nem mertem jelentkezni, és még jó, hogy nem tettem, mert itt van rajtam ez a felsőlégúti böszmeség.

    • efg

      A héten elárulom, de lehet, hogy már holnap 🙂
      De a tactical shopban kell vásárolni hozzá, szóval nem basejump (az érdekes is lenne ilyen jól fejlett tériszonnyal, sima ernyő azért jöhet, bungee meg már megvolt, de base…áááá) 🙂
      Bootcamp miatt borzasztó szomor vagyok, bár még azért nem adtam fel teljesen

Vélemény, hozzászólás?

