Mi is van ma?…kedd

Edzegettünk, közben motiválósnak ment az előző lemezek egyike, majd reflektálok, most elfáradtam:

Először is volt kötél, alternatív, dupla, felütés, belső kör, külső kör 20:20:20:60-as felosztásban, a 60 a pihi volt, és ebből 5 (!) kör. Tyűamindenit, úgy mellékesen megjegyzem, hogy a belső illetve külső kör szvsz kiváló evezőgép pótlék, mert úgy bedurrant a hátam, hogy dinnyeszállításra teljesen alkalmas lettem 🙂

Másodszor volt bell, kicsit bedurvultam:

JM (bemelegítés, átmozgatás, tudjátok)
Swing 1 kezes @32kg 10-10
High pull @32kg 6×3-3
Clean @32kg 6×3-3
telefon Anikóval – csak hogy tudja miért lihegtem 🙂
Pistol @16kg 3×1-1 (erre rá kell feküdni jobban)
Bottom Up Press @16kg 6×4-4
TGU @24kg 3-3
C@P létra @24kg 5×1,2-1,2
Pullup 3×3 (elfáradtam, na)

Több észrevétel is van. Egyrészt a pistolt kicsit elhanyagoltam (ugyanez igaz a windmillre is mondjuk), ez baj. Másrészt a fogás egyre jobb, a HP-nél és Cleannél a 32es már nem akarja magával vinni az egész karszerkezetet, ráadásul mióta többet mocorgok 32essel, a 24 sokkal (SOKKAL) könnyebb lett.

Merek nagyot álmodni, és most nem tartom lehetetlennek, hogy októberre (ami a világ valaha volt legizgalmasabb hónapja lesz egyébként számomra, alig várom és izgulok és be vagyok sz.rva miatta :)) a létrák 32-essel mennek, és vehetek egy újabb golyót (bár lassan én kapok a fejembe golyót itthon az ilyenekért 🙂

Update: ezt meg azért, mert gondolom nem csak nekem lett 2-es a váll-mobilitásom:

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

3 responses to “Mi is van ma?…kedd

  • Erdodim

    Jaaaa, hát izom nélkül könnyű 🙂 Nézd meg milyen hiperextendált a könyöke (csak hogy lássátok, miket tudok 🙂 ). Ami nem izmosság kérdése, csak mondtam 🙂 Ilyen bemelegítéssel letörne a vállam szerintem .-)

    • efg

      A könyökös dolog nekem fel se tűnt elsőre, de most már így igen. Egyébként kipróbáltam még tegnap, kivitelezhető a dolog, hogy használ-e az meg majd kiderül. Erkácéra azért ne így melegíts 🙂

  • Tiekuanyin

    majd leellenőrzöm és kiveszem a kezéből a rudat,ha így melegít! 🙂
    csak gyorsan kukkantottam bele,a side lungesnél picit bebicsaklik a nyaka-de mehnézem alaposan,ha megjöttem (élve).

    Lihegés:gondoltam,hogy a házitigrissel folytatsz edzést,és begorombult! 🙂 képzeld el, az milyen kellemes volt,mikor ugyanilyen szituációban én hülye felvettem a telefont és az egyik nagy cég ügyintézője hívott családi nap-ügyben. nem is égtem porig,á…

Vélemény, hozzászólás?

