Saját Masszázs Remekül

Nem szeretem, ha izomlázam van, meg egy ideje – ez van, bevallom – kicsit elhanyagoltam a hengert.

Röpke egy óra alatt szétszedtem vagy 4 csomót a combban, vállban, hátban, szinte mindenhol volt mit helyrehozni. Közben persze – ahogy a tejsav felszabadult – még brutálisabb lett, de nem hagytam abba, plusz benyakaltam másfél liter vizet is. Legalább most a fájdalomtűrést is kicsit edzettem 🙂

Aztán meg korrekciós gyakorlatok, különös tekintettel a váll mobilitásra. Javul. Illetve javulgat. De lesz az majd 3-as. Sőt, mindjárt 4-es. 🙂

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

One response to “Saját Masszázs Remekül

Vélemény, hozzászólás?

