Egyszer én is István leszek

Van két emberke a távoli földrészen, kik a képzeletbeli ranglistámon vhol Pavel környékén leledzenek, a két Pista, Steve Cotter és Steve Maxwell. Státuszuk előttem most kicsit zavaros, egyes oldalakon mindketten Senior RKC-ként szerepelnek, de a Dragondoor.com-on nincsenek fennt. Mindenesetre az tuti, hogy Pavel könyveiben is fel-fel tűnnek, úgyhogy talán nem teljesen hülyeség figyelni rájuk.

Maxwellről már írtam párszor, nem ember, túl az 50-en úgy néz ki, ahogy én csak szeretnék (testre legalábbis :)), és olyan erő van benne, amit még jobban szeretnék.

A másik Steve szintén kedvenc, pisztolybajnok, mostanában belelestem Extreme Kettlebells című dívídíjébe, és hát hű.  Van ott egy olyan gyakorlat, amit azonban nem értek. Ülve szneccsel (0:36nál látszik). Kérdem én a hozzáértőket: most egy ilyenbe mennyire rokkanna bele mondjuk az én hátam?

És igen, tisztában vagyok vele, hogy nem egy kezdőknek szóló anyag ez, de akkor is.

Keresem az állam, pedig az állam én vagyok (bocs :))

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

