Hétfő No.2.

Kicsit változtattam az edéseken, majd elválik, működik-e. Egyenlőre próbálkozom, meg készül a rendes Edzésterv, melyet szándékomban áll leláttamozni bizonyos nálam okosabb úriemberekkel. Nade ma ez volt:

Izületi átmozgatás, bemelegítés, amit hívhatunk JM-nek is
Korrekciós gyakorlatok, amiknek nem jut eszembe a pontos neve (sorry)
Egykezes swing @32kg 10-10
High Pull @32kg 2×5-5
Clean @32kg 2×5-5
Pistol @16kg 2-2
BUP @16kg 2×5-5
BUTGU @16kg jobbal kiment 1x, ballal meg majdnem fejbevágtam magam. Várunk még ezzel
C&P @24kg 4×1-1
Pullup 4×3

Sneccsni már nem volt erőm, ráadásul az ajtóba szerelt húzódzkodó bigyóm azt mondta, ennyi elég, és az utolsó sorozatnál kicsit leestem. Nem volt jó, de legalább vicces 🙂

Update: sajnos rosszul vagyok összerakva, edzés és kaja (!!) után mindig fúdeerősnek érzem magam, meg hát ha ma úgyis ennyi bulldogos volt (meg lesz is), nekiestem és még lett 2×1-1 C&P @32kg. Akkor asszem mégiscsak van fejlődés 🙂

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

