Hétfő No.1.

Az egész ungarische ketlébell (© by Tiekuanyin) blogszféra RKC lázban ég, én meg mai elsőnek megint kötelezgettem. Jövőre én is hárombetűzök.

Tegnap tanultam újat is ilyen téren, úgyhogy most már talán a felütéseket is helyesen követem el. És egyre jobban bírom. De tényleg.

20 sec alternatív hullám
20 sec dupla hullám
20 sec felütés
1 perc pihi

És ebből három kör. Szóval megint 5 perc, ha az utolsó pihenőt nem számolom. Legközelebb beteszek plusz egy kört.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “Hétfő No.1.

Vélemény, hozzászólás?

