Kötél általi halál

Hallgattam Ferire – mint mindig – aki a blogján ismertette egy köteles edzését.

Kipróbáltam.

15 sec alternatív hullám, futással
15 sec dupla hullám
15 sec alternatív hullám, futással
15 sec dupla hullám, ugrással
1 min pihi

3 kört terveztem, mint a Mester. 2,6666 lett belőle, az ucsó rund végén majd összecsuklottam. Kemény, na. Cserébe most mind a 4 karom (2 al, meg 2 fel) akkora, hogy szerintem a kaliforniai kormányzó, ha fiatalabb lenne, rohanna kötelet venni…

A vállaim jól viselkedtek, megtartom őket.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

