Fresh News

Ma nem lesz edzés, mert nemrég értünk haza Nejjel székesfővárosunkból, és az bizony továbbra sincs közel, plusz baromi meleg van. Elfáradtam, na.

Ami remek, hogy találkoztam FeRKC barátommal, és neki köszönhetően hamarosan ropeworkout is lesz itt a blogon, mert az jó. Feri, még egyszer köszönöm!

De a nap legfontosabb része mégiscsak az volt, hogy láttam kiccsáládunk következő generációját 4D ultrahangon, és most ezzel nem tudok betelni. 🙂

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “Fresh News

  • csikysystem

    Szia!

    Még egyszer szííívesen. Na és ez honnan: “This is the begining of a beautiful friendship!” 🙂 A csokit nem felejtem!

    És kiderült!

    Üdv,
    FeRKC barátod

    • efg

      Ahoj!
      Casablanca 🙂
      Csoki nem felejtődik nálam sem, és bizony, ki van derülve 🙂 De majd magánban megírom, babona… 🙂

Vélemény, hozzászólás?

