A rehab szeminárium by FeRKC

Bizony, a mai napon lezajlott a nemistudomhányadik “Rehab” Kettlebell szeminárium kis városunkban. Asszem a negyedik lehetett talán?

Összefoglalva: kár, hogy már vége 🙂

De tényleg, személy szerint nagyon élveztem, jó látni alkalomról alkalomra, hogy mindenki mennyire máshogy mozog, de még az új belépőknél is, hogy a foglalkozás végére változnak a dolgok. És bizony, megint jó volt a hangulat 🙂

A szakmaibb leírást meghagyom Anikónak és Ferinek, csak felsorolásszerűen: volt guggolás, deadlift, harang, gyűrű, aztán mindenki nagy örömére TGU blokk hídig, majd clean. Én kaptam lehetőséget egy kis swingre is, de hát én mondom mindig, hogy többet kéne ballisztikázni 🙂

A végén kértem – és kaptam – egy kis viking push press képzést, és még hátra volt a nap újdonsága: ropeworkout!
Hát az vmi iszonyat durva egy valami kéremszépen. Első látásra szerelem, most győzhetem meg Nejt, hogy erre még okvetlen szükség van. Valami hihetetlen hamar le tudja fárasztani az embert, és úgy tűnik lehet vele javítani a snatch eredményt is igen hathatósan. Szóval instant get, ahogy a szleng mondja.

Lett új játékom is, de arról majd később. Rózsaszín bakker. 🙂

És akkor itt megragadnám az alkalmat, hogy köszönet Anikónak a szervezésért és a kedves szavakért, Ferinek pedig, hogy mindig érkezik, oktat, javít, nevettet, szóval, hogy ő A FeRKC 🙂

Képek is lesznek majd talán, mert Anikó bizony fotózott és feltett szándékom elkérni tőle 🙂

Update: Anikó bizony elküldte, fogyasszátok soxeretettel:

Ropeworkout_1

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “A rehab szeminárium by FeRKC

Vélemény, hozzászólás?

