Tinglitangli

JM, aztán összevissza ami eszembe jutott, de csak lazán, nem megszakadva:
TGU @24kg 3-3
TGU@32kg 1-1
C&PP @32kg 1-1
Steve Maxwell omlettje 24essel, 2 kör
Renegade Row 2x16kg 10-10
Front Squat 2x16kg 10
BUC 16kg 5-5
BUP 16kg 5-5

Ami nem volt teljesen beszámítható cselekedet – nem is tekintem sikernek – az a TGU volt a 32-essel. Minden volt csak nem szabályos, viszonyításnak jó lesz, innen csak javulni lehet asszem 🙂

A Steve Maxwell (Senior RKC, naná) féle mókát csak én hívom így, tecsőn láttam a fennti gyakorlatot. Igaz, az ebben szereplő Circular Clean nekem nem megy :S Még. Mindenesetre remekül lehet vele kocsonyát csinálni a végtagokból, küldeném mindenkinek, aki szereti.

És mostmár asszem csinálok egy kettlebell-magyar szótárt, mert néha én se értem magam.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

